Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Ενδιαφέρον από τον δημοσιογράφο Μάκη Κωνσταντινίδη για το άρθρο που αναφέρεται στο σπίτι του Λουντέμη - Η απάντηση

Προ ημερών δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Νέοι Ορίζοντες" το άρθρο μου με τίτλο Το υπό κατάρρευση «σπίτι» του Λουντέμη – Τι θα κερδίσουμε από την αναπαλαίωσή του;
Το άρθρο φαίνεται πως άρεσε στον δημοσιογράφο κ. Μάκη Κωνσταντινίδη και έδωσε απάντηση σχετικά μ' αυτό στην ίδια εφημερίδα.Στο άρθρο του αυτό δεν μίλησε όμορφα μόνο για το άρθρο και τις απόψεις μου, αλλά και για τις στιγμές που πέρασε ο ίδιος με το συγγραφέα. Διαβάζοντάς το ένιωσα την ανάγκη να δώσω κι εγώ την απάντηση μου, η οποία και βρίσκεται παρακάτω.

Η απάντησή μου:



Αυτό που επιθυμεί κάθε αρθρογράφος είναι τα άρθρα του να βρίσκουν κάποια ανταπόκριση, χωρίς να τον ενδιαφέρει το μέγεθός της.

   Ένιωσα ιδιαίτερη χαρά και τιμή, όταν πληροφορήθηκα ότι ο κ. Μάκης Κωνσταντινίδης σχολίασε στην εφημερίδα μας, στους «Νέους Ορίζοντες», με λόγια τιμητικά το άρθρο μου που δημοσιεύτηκε σ’ αυτήν λίγες μέρες πριν και αναφέρεται στην οικεία του Μενέλαου Λουντέμη. Αναφέρεται, λοιπόν στην υπό κατάρρευση οικεία του Λουντέμη στον Εξαπλάτανο Αριδαίας που δεν έχει αξιοποιηθεί ούτε καν διατηρηθεί, ενώ έχει κριθεί διατηρητέα από το αρμόδιο Υπουργείο πολλές δεκαετίες τώρα, κάτι που πολλοί αγνοούν. Επίσης, πολλοί αγνοούν ότι ο πολυδιαβασμένος συγγραφέας εκτός από τον Εξαπλάτανο έζησε και στην Έδεσσα.
   Γνωρίζοντας την πορεία που έχει διαγράψει ο κ. Κωνσταντινίδης δεν θα μπορούσα να νιώσω το λιγότερο χαρούμενος για τα όσα είπε για το άρθρο μου. Στη συνέχεια ένιωσα ακόμα πιο ικανοποιημένος, αφού ενστερνίστηκε την άποψή μου για το θέμα αυτό, ενώ δεν έλειψε και η συγκίνηση για τις στιγμές που βίωσε ο κ. Κωνσταντινίδης με το συγγραφέα Λουντέμη και τις μοιράστηκε μαζί μας. Το μόνο που θα ήθελα να διορθώσω είναι ο τόπος καταγωγής και διαμονής μου, αφού διαμένω στο Ριζό και όχι στην Πετριά.
   Κλείνοντας, ευελπιστώ ότι το θέμα αυτό δε θα απασχολήσει και ευαισθητοποιήσει μονάχα λίγους και απλούς, πλην σωστούς πολίτες, όπως μέχρι αυτή τη στιγμή, αλλά ότι θα απασχολήσει και τους τοπικούς μας άρχοντες πολλοί από τους οποίους, όπως μαθαίνω, έχουν διαβάσει το εν λόγω άρθρο.


Κυριάκος Θεοδοσίου

Μαθητής ΓΕΛ Σκύδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας