Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Αποκλειστική συνέντευξη από την Έφη Μπακογλίδου

Μια αποκλειστική & αποκαλυπτική συνέντευξη που μου παραχώρησε η όμορφη, Θεσσαλονικιά δημοσιογράφος, Έφη Μπακογλίδου... Πάμε να την γνωρίσουμε!


Γεια σου Έφη! Πες λίγα λόγια για σένα στον κόσμο που θέλει να σε γνωρίσει καλύτερα.

Με λένε Έφη Μπακογλίδου, κάποιοι με γνωρίζουν και ως Efi Back, γιατί είναι το όνομά μου που χρησιμοποιώ όταν παίζω μουσική. Είμαι δημοσιογράφος από την Θεσσαλονίκη, μου αρέσει το θέατρο, ο χορός, η γυμναστική και η μουσική. Η αγάπη μου για όλα αυτά πιστεύω ότι με οδήγησε να γίνω DJ. Έχω εκπομπή στο ραδιόφωνο και συμμετέχω στην εκπομπή TaSOS της πόλης στην Εγνατία Τηλεόραση.

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με τα ΜΜΕ και πως ξεκίνησε η τηλεοπτική σου καριέρα και πότε ήρθε η ραδιοφωνική πρόταση;

Πάντα μου άρεσε το ραδιόφωνο και αυτό πιστεύω ότι με "έσπρωξε" να σπουδάσω δημοσιογραφία. Και μετά το ένα έφερε το άλλο. Άρχισα να αρθρογραφώ σε διάφορες σελίδες στο ίντερνετ και να ασχολούμαι και με την τηλεόραση. Ξεκίνησα από τοπικά κανάλια Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής. Στην Εγνατία Τηλεόραση είμαι εδώ και 3 χρόνια. Η ραδιοφωνική πρόταση δεν ήρθε ποτέ. Εγώ βρήκα το ραδιόφωνο. Έκανα εκπομπές σε διάφορα ραδιόφωνα της πόλης μου και τώρα βρίσκομαι σε ένα ιντερνετικό ραδιόφωνο που δημιουργήσαμε εγώ και ακόμη ένα παιδί.

Θυμάσαι την παρθενική σου εμφάνιση στην τηλεόραση; Σε ποια εκπομπή ήσουν και πότε; Ποια ήταν τα συναισθήματά σου;

Την πρώτη φορά που εμφανίστηκα στην τηλεόραση δεν έκανα εκπομπή, αλλά δελτίο. Όχι όμως ειδήσεων, πολιτιστικό. Ήταν στο Πανόραμα tv το 2009 νομίζω. Αργότερα έκανα μουσική εκπομπή. Σίγουρα είχα μια ανυπομονησία και λίγο άγχος, αλλά ήμουν χαρούμενη, γιατί μου άρεσε πολύ αυτό που έκανα και φυσικά ακόμα μου αρέσει!

Έχεις δικό σου blog στο διαδίκτυο απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω. Μίλησέ μας γι' αυτό σου το εγχείρημα.

Ναι, έχω μια σελίδα ενημερωτική στο ίντερνετ το DeltaNews.gr όπου εκεί αρθρογραφώ. Ξεκίνησε πριν από 3 χρόνια περίπου από εμένα και ένα άλλο παιδί. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι γιατί πάει πολύ καλά η σελίδα και γι' αυτό αποφασίσαμε να κάνουμε και ένα web radio το "Δέλτα music radio" που επίσης έχει απήχηση. Είμαστε νέα παιδιά και μας αρέσει αυτό που κάνουμε!

Που και πότε σε απολαμβάνουμε είτε τηλεοπτικά είτε ραδιοφωνικά;

Τηλεοπτικά καθημερινά στην Εγνατία Τηλεόραση με τον Τάσο Ριζόπουλο στις 16.30 και ραδιοφωνικά κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 16.00 με 18.00 στο "Δέλτα music radio", το ραδιόφωνο του DeltaNews.gr 

Και τώρα που ανέφερες τον Τάσο Ριζόπουλο, έχω την εντύπωση ότι ήσασταν φίλοι πριν την τηλεοπτική σας συνεργασία. Σωστά;

Ναι! Γνωριστήκαμε λόγω της μουσικής που παίζαμε και οι δύο σε ένα μαγαζί. Μετά γνωριστήκαμε καλύτερα και ξεκίνησε η συνεργασία μας. Ταιριάξαμε και είπαμε να συνεργαστούμε τηλεοπτικά και φέτος είναι ο 3ος χρόνος που με αντέχει!


Με τα άλλα παιδιά πως περνάτε στην εκπομπή; Εγώ πάντως σας ζηλεύω τόσα δα!


Εντάξει! Απλά περνάμε τέλεια! Ακόμη και όταν διαφωνούμε και μαλώνουμε πάλι περνάμε ωραία. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω! Μ' αρέσει που είμαστε τελείως διαφορετικοί μεταξύ μας, που έχουμε διαφορετικά γούστα, γενικά είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες. Εγώ μαθαίνω απ΄αυτούς και αυτοί από εμένα. Πολύ ωραία παρέα!

Πιστεύεις ότι στον χώρο αυτό υπάρχουν φιλίες που έχουν γερές βάσεις;

Για εμένα ναι! Οι περισσότεροι το σκέφτονται ανταγωνιστικά βέβαια, αλλά εγώ πιστεύω ότι μπορεί να δημιουργηθεί μια φιλία και να κρατήσει.


Απ' όσο γνωρίζω εμφανίζεσαι σε πολλά club ως guest dj. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί djs και θέλω την γνώμη σου πάνω σ' αυτό.

Ακριβώς Κυριάκο μου, κάνω guest εμφανίσεις ως DJ σε διάφορα μαγαζιά της πόλης και όχι μόνο. Αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη είμαι στο Coral New Generation. Το να είσαι DJ είναι πολύ ωραίο επάγγελμα! Όταν κάνεις τον κόσμο να διασκεδάζει, να χορεύει, να απολαμβάνει, να ερωτεύεται, είναι πολύ όμορφο συναίσθημα, Άρα είναι λογικό να το επιλέγουν και να το κάνουν. Και πολύ καλά κάνουν. Γιατί και εμείς οι Έλληνες είμαστε κεφάτοι τύποι και χρειαζόμαστε πολλούς Djs.

Για να περάσουμε λίγο στα πιο... πικάντικα. Η Έφη Μπακογλίδου έχει σχέση αυτή την περίοδο;

Πικάντικο; Δεν νομίζω... Πιστεύω ότι δεν ενδιαφέρει τον κόσμο κάτι τέτοιο. Πάντως είμαι πολύ καλά. 

Κάνεις σχέδια για το μέλλον;

Εννοείται ότι κάνω σχέδια για το μέλλον. Μπορεί να αντιμετωπίζουμε κάποιες δυσκολίες, ειδικά η δική μας η γενιά, αλλά αυτό δεν μας κάνει να σταματάμε να κάνουμε σχέδια και όνειρα για το μέλλον.


Πώς πιστεύεις ότι θα είναι το 2014 για την Ελλάδα και τους έλληνες; Ποιες ευχές δίνεις;

Η Ελλάδα περνάει δύσκολες στιγμές, αλλά θέλω να είμαι αισιόδοξη και να ελπίζω σε ένα καλύτερο μέλλον. Εύχομαι καλές γιορτές, ευτυχισμένο το 2014, με δύναμη και υγεία!


Σ΄ευχαριστώ για την συνέντευξη. Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι για το τέλος;

Και εγώ σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, σου εύχομαι καλές γιορτές και να ακολουθήσεις αυτό που αγαπάς!


Κυριάκος Θεοδοσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας