Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ο έφηβος συγγραφέας από την Κύπρο, Πέτρος Παπαδόπουλος, μας μιλά για το βιβλίο του

Ο έφηβος και ευαισθητοποιημένος συγγραφέας από την Κύπρο, Πέτρος Παπαδόπουλος, μας μίλησε για το βιβλίο του «Ματωμένα Όνειρα», το οποίο και αναφέρεται στην τουρκική εισβολή που έγινε στην Κύπρο το 1974.

Διαβάστε παρακάτω τη συνέντευξη:


1. Πέτρο, για πες μας λίγα λόγια για σένα.

Ονομάζομαι Πέτρος Παπαδόπουλος είμαι 17 χρονών κι έχω συγγράψει το βιβλίο ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ. Ζω στην πανέμορφη Λεμεσό, της Κύπρου. Όνειρο μου είναι να σπουδάσω νομική, να γίνω πολιτικός και να προσφέρω στα κοινά! 


2. Πώς σου ήρθε η ιδέα να γράψεις βιβλίο;

Η αγάπη μου για την πατρίδα θα έλεγα πως ήταν η πηγή έμπνευσης μου , αλλά και η εξαθλίωση όπου όλοι περνούμε αυτές τις μέρες, η οποία μου δημιούργησε συναισθήματα αγανάκτησης... και η αγανάκτηση έγινε έμπνευση!! Ήθελα να ανάψω χιλιάδες μικρές πυρκαγιές στις ψυχές των ανθρώπων και να τους πω πως ΝΑΙ υπάρχει ελπίδα, γιατί εμείς η νέα γενιά θα οικοδομήσουμε μια κοινωνία αντάξια των προσδοκιών μας!!! 



3. Γνωρίζω ότι είδες κλειστές πολλές πόρτες εκδοτικών οίκων λόγω του νεαρού της ηλικίας σου. Πώς το αντιμετώπισες αυτό;

Τα πολλά χτυπήματα που δέχτηκα από τις "φίρμες", με έκαναν ακόμη πιο δυνατό. Μάρτυς μου ο θεός, πείσμωσα και είπα πως θα τους διαψεύσω όλους αυτούς που δεν πίστεψαν σε μένα!


4. Πόσο εύκολο είναι να γράψει βιβλίο ένας έφηβος;

Θεωρώ πως η φαντασία είναι ανώτερη της γνώσης, όπως είπε και ο Αλβέρτος Αϊνστάιν. Εκεί που έβλεπα μια άδεια και άγουρη κοιλάδα, χρησιμοποιούσα λίγο αλατοπίπερο φαντασίας και δημιούργησα το βιβλίο μου.... το όνειρο μου!


5. Πες μας λίγα λόγια για το βιβλίο σου.

Ματωμένα όνειρα λοιπόν...
Το βιβλίο μου ξεκινάει με την τουρκική εισβολή στη Κύπρο το 1974, όπου μια οικογένεια ελλήνων, παίρνει τον μακρύ δρόμο της προσφυγιάς και μεταναστεύουν στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα ξεκινούν τα βάσανα τους. Το 2014 βρίσκουν και αυτοί καιρό να επαναπατριστούν πίσω σε μια χλωρά εξαθλιωμένη... Δηλαδή φεύγουν λόγω της τουρκικής εισβολής, και έρχονται κατά την οικονομική εισβολή!

Πρέπει να τονιστεί , πως το βιβλίο μου καλύπτει ποικίλα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, όπως η πορνεία, ο ρατσισμός, ο αλκοολισμός, τα ναρκωτικά, η φτώχεια και άλλα πολλά!

Το αφιερώνω σ' όλους όσους αγωνίστηκαν για την πατρίδα τους, τα ιδανικά και την ειρήνη!!!


6. Πώς μπορούν να το προμηθευτούν οι Έλληνες αναγνώστες.

Ο κόσμος μπορεί να το βρει σ' όλα τα βιβλιοπωλεία ΠΟΛΙΤΕΙΑ, αλλά και να το παραγγείλει από όποιο άλλο βιβλιοπωλείο επιθυμεί. Επίσης, για όσους διαβάζουν αγγλικά, μπορούν να το προμηθευτούν σε μορφή ebook, από το Amazon, με την ονομασία BLOOD-STAINED DREAMS!!


Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την φιλοξενία και να πω στους έλληνες αδερφούς , πως ο αγώνας του έθνους συνεχίζεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας