Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

Ο κούκλος έφηβος #AlexFromTarget που έγινε διάσημος χωρίς λόγο σε χρόνο dt

H δύναμη του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων είναι πραγματικά πάρα πολύ ισχυρή. Αυτό απέδειξε "πείραμα" της εταιρείας μάρκετινγκ Breakr η οποία ανέβασε στο διαδίκτυο μια φωτογραφία ενός όμορφου έφηβου, τύπου "Justin Bieber" ταμία του καταστήματος Target.
Η φωτογραφία του νεαρού ονόματι Alex, έγινε ανάρπαστη μέσα σε λίγα λεπτά. Μοιράστηκε, σχολιάστηκε ενώ έγινε σύντομα viral.
Μάλιστα όλο αυτό το εγχείρημα έγινε εν αγνοία του καταστήματος. "Θέλαμε να δούμε τη δυναμική των κοριτσιών, πως θα αντιδρούσαν στη θέα ενός όμορφου έφηβου και υπάλληλο του Target", ανέφερε ο CEO Dil-Domine Jacobe Leonares της Breakr. Ο νεαρός γνώριζε για το πείραμα και είχε δώσει τη συγκατάθεσή του. Έτσι, ανέβηκε η φωτογραφία του στο twitter υπό το hashtag #AlexFromTarget και σύντομα προκλήθηκε πανικός!
Τα κορίτσια ξετρελάθηκαν με τον Alex ο οποίος κατέκλυσε το διαδίκτυο, έγινε διάσημος σε χρόνο dt και απέκτησε φανατικές οπαδούς! Η πρώτη που άρχισε το χορό των Retweets ήταν η βρετανίδα Abbie (@auscalum).
 
Τώρα πως μια βρετανίδα ήταν η πρώτη που είδε και διέδωσε μια φωτογραφία ενός όμορφου έφηβου από την Καλιφόρνια είναι ένα ζήτημα. Η ιδια ισχυρίζεται πως δεν γνωρίζει την Breakr και δεν την έβαλε εκείνη να το κάνει, κάτι το οποίο δηλώνει και η ίδια η εταιρεία, τονίζοντας ότι "έσπρωξε" όπως μπορούσε την φωτογραφία με άλλους τρόπους.
Όπως και να έχει το hashtag #AlexFromTarget χρησιμοποιήθηκε στο Twitter πάνω από 1,5 εκατ. φορές! Μέχρι και η Ellen Degeneres ανάρτησε φωτογραφία στο Twitter με τον Alex υπό το hashtag #AlexFromTargetAtTargetWithEllen.
Η Breakr αφού είδε πως το κόλπο άρχισε να πιάνει, είπε να ρίξει λάδι στη φωτιά και να σπρώξει το θέμα στο Youtube φτιάχνοντας ένα βίντεο παρωδία.
Play
Current Time1:07
/
Duration Time1:09
Loaded: 0%
Progress: 0%
Fullscreen
00:00
Mute
360p

Έτσι, δημιουργήθηκαν δύο γκρουπ ατόμων: αυτοί που ενίσχυαν το hashtag και εκείνοι που γκρίνιαζαν με το γεγονός ότι ένας απλά όμορφος έφηβος έχει καταφέρει να στρέψει τα φώτα των κοινωνικών δικτύων πάνω του. Και οι δύο ομάδες εξυπηρετούσαν το συμφέρον της Breakr, ο Alex να γίνει σταρ των κοινωνικών δικτύων.
Μάλιστα, η Breakr, την ίδια στιγμή ανακοίνωσε νέο μέλος στην ομάδα της τον εξίσου όμορφο έφηβο Corbyn Besson και έκανε tweet για να δει κατά πόσο θα "πιάσει". "Εάν σας άρεσε ο #AlexFromTarget, θα σας αρέσει και ο #Corbynfrombreakr", έγραψε στον λογαριασμό της στο twitter.
Σημειώνεται ότι η ομάδα του Target δήλωσε ότι δεν γνώριζε τίποτε από όλα αυτά ενώ η εταιρεία μάρκετινγκ τώρα σκοπεύει να συνεργαστεί με την Target.
H εταιρεία μάρκετινγκ τονίζει πως τα έφηβα fangirls έχουν τρομακτική δύναμη και μπορούν να απογειώσουν ή να καταρρακώσουν κάποιον πανεύκολα.

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας