Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

The Little Prince

Ο μικρός πρίγκηπας έφυγε για να ξαναδεί τα τριαντάφυλλα.
-Δεν είστε καθόλου ίδια με το δικό μου, τους είπε. Δεν είστε ακόμη τίποτε. Είστε σαν την αλεπού μου, όταν την πρωτογνώρισα..
Δεν ήταν παρά μια αλεπού σαν εκατό χιλιάδες άλλες. Αλλά την έκανα φίλη μου και τώρα είναι μοναδική στον κόσμο. Είστε όμορφα αλλά είστε κενά. Κανένας δεν θα μπορούσε να πεθάνει για εσάς. Ενώ το τριαντάφυλλό μου, μου ανήκει. Το πότισα, το προστάτευσα, το πρόσεξα, είναι δικό μου.
 Γύρισε πίσω να συναντήσει την αλεπού.
-Γεια χαρά, είπε η αλεπού. Και τώρα θα σου πω το μυστικό μου. Ένα πολύ απλό μυστικό. Μόνο με την καρδιά μπορεί να δει κανείς σωστά. Αυτό που έχει σημασία είναι αόρατο στα μάτια. Είναι ο καιρός που ξόδεψες για το τριαντάφυλλο σου, που το κάνει σπουδαίο. Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτή την αλήθεια, εσύ όμως δεν πρέπει να την ξεχάσεις ποτέ.
                                                                                                                                    The  Little Prince 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας